46è Concurs de Colles Sardanistes —Dissabte 26—

Aquest any hem tornat a visitar la població de Céret, a la Catalunya Nord. Dissabte de bon matí sortíem de l'esplanada de La Passió amb 4 cotxes ben plens de coses i de ganes de passar-nos-ho bé. Després de fer una parada a una àrea de servei de l'autopista per esmorzar hem arribat a Ceret als volts de les 11. Hem donat un volt pel poble i ens han ensenyat on passaríem la nit. A les 12:30 han fet una mena de recepció a l'ajuntament on han donat la benvinguda a les colles i han obsequiat amb un quadre commemoratiu a la colla Lliure, que enguany fa 20 anys. Un cop hem arribat al pavelló hem penjat una pancarta amb el nom i logotip de la nostra entiat —La Passió—, així les colles sabíen qui ocupava aquest pavelló. Cal dir que una cosa d'aquestes no s'ha vist en cap altra pavelló on estaven les altres colles. A l'hora de dinar, macarrons i llom, val a dir que eren boníssims. A les 20:30 cap a la plaça que comença la cercavila pel poble fins arribar a Les Arenes, tot fent 4 galops de fantasia durant el recorregut. Un cop finalitzat el concurs 5è lloc de 12 que n'hi havia en categoria gran. Molt bon resultat. Per tant faltava celebrar-ho i així ho vam fer.

Sortida dissabte a les 8 del matí Arribada a Ceret Propaganda del concurs
Més propaganda penjada d'un pont Ara en una rotonda Refrigeri ofert per l'ajuntament
"Quarter general" Interior del gimàs La salsa dels macarrons
Tots els plats aliniats Dinant, que hi ha molta gana Tots ben macos per la foto
Galop de fantasia Cobla Principal del Llobregat Galop d'entrada
Passant per davant de la pancarta Esbart dansaire "Joventut de Perpinyà" 1a sardana de lluïment
2a sardana de lluïment Germanor Germanor amb fanalets
L'Anna Rosa i la Mireia Hem fet el 5è lloc! Sopant i celebrant el resultat
Ganes de gresca i de fer bona cara Quin tatuatge!

46è Concurs de Colles Sardanistes —Diumenge 27—

El dia comença amb mandra, s'ha dormit poc, i s'ha de netejar tot per deixar-ho tal com ho vam trobar. Una última foto de grup, amb la pancarta de l'entitat al ring del gimnàs. Posteriorment hem anat a dinar a un restaurant de Llançà, població on hem deixat a una dansaire, la Sïlvia. Abans però hem anat tots junts a una cala ben bonica. Allí ens hem pogut remullar i acabar de passar un cap de setmana plegats. Del viatge de tornada en recordarem que hi havia molta caravana a l'autopista, i que per tant s'ha fet més llarg del normal.